Sokminden

2012.01.18. 12:32

Jó rég írtam, vhogy nincs hangulatom újabban, mikor kedvem szottyan, nincs időm/érkezésem, utálok úgy írni, h itt állnak a hátam mögött, vagy akár csak itt lebzselnek, ordítoznak, a teljes nyugit kedvelem : ) na, mostanában délelőttönként lesz, van, mert Albi is már oviban : )) 1 hét alatt beszokott, igaz, ő csak ebéd utánig van ott, mindjárt lépek is érte, csak írok pár sort. Nameg újabban rákaptam a Facebookra, ott olvasgatok, sokszor nem nagyon van agyam máshoz : /

Márciusban esküvő lesz, sógornőmék, hááát... jön a baba, és akkor meg kell esküdni : / ekkora faszságot. Meg akkora lakodalmat akarnak, h 7 falura szólót (nem ők, hanem a sógor meg annak a szülei) de hogy miből???? vazze, vennének babakocsit meg kiságyat abból a pénzből, meg minden mást a babának, merthogy itt semmi nincs, én mindent eladtam, elajándékoztam, mert a semmire nem várunk, meg h évek múlva talán lesz baba... 1 hordozó van meg 1 etetőszék, amit nem adtam el, azt megkapják. És azért egy gyerek nem 2 fillérbe kerül, ezt tudjuk nagyon jól. De mindegy, semmi közöm hozzá, csak magamban dühöngök az emberek hülyeségein...

A bejegyzés trackback címe:

https://midianna.blog.hu/api/trackback/id/tr723573524

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása