Hányós-fosós

2011.12.01. 09:47

Miközben én szombat éjjel buliztam, L itthon félóránként hányt, és kalapemelés apa előtt, aki nem hívott fel, h húzzak haza : ) Vas. reggel meg versenyt hánytunk a gyerekkel : ) én a piától, najó, csak 1x. És aztán már L se hányt, én se voltam túlzottan másnapos. Hétfőn persze nem ment suliba még, kedden se, de akkor legfőképp azért, mert addigra én dőltem ki a vírustól immár, és képtelen voltam őt elvinni (meg úgy globál, felkelni se az ágyból). Meg h itthon vigyázzon a kicsikre, míg én agonizálok... Aztán tegnap már reggel elvittem, meg du. zenesuliba, de közben azért még feküdtem itthon. Persze borítékolhatóan M is elkapta, ő legalább du. hányt, nem éjjel. Tegnap estig bírta A is, akkor ő is kidobta a taccsot, meg éjjel párszor, érdekes, ő az a fajta, h 1-2x hány nagy mennyiséget, majd inkább f.sik napokig, ellentétben a lányokkal, ők elhúzzák a hányást kis részletekben hánynak órákig, 1 napig is, de nem megy a hasuk utána. Na, ez jó gusztustalan lett. Mindegy. Szóval holnap du. adventi szereplés a Faluházban ahol L és M is fellép, szóval ideje meggyógyulni mindenkinek gyorsan : )

Tegnap anyós főzött jóóóó kis diétás kaját: paprikáskrumplit. Ühüm. Aszondja, nem rakott bele annyi olajat meg paprikát, meg csak párizsit, így nem olyan nehéz kaja... jaaaaaaa... hát komolyan, napok óta hányik mindenki, erre paprikáskrumplit főz???? Oké, J-nek főzzön, de én spec. rá se bírok nézni, mert elkap az émelygés. (Jójó, alapban sem, gulyáslevest, paprikáskrumplit, pörköltet kb. 8 évig nem óhajtok enni!! annyira megutáltam, merthogy kb. ezeket váltogatták főzés címszó alatt, áááá sokszor nem is ettem inkább. Miért fogyok vajon? hát ezért. kösssz. inkább ne főzzön akkor.)

Méghogy nem zsíros meg paprikás. vááááááááá. komolyan, ezeknek elment a maradék eszük is kirándulni???? komolyan nem értem. És persze, ezek kis nüansznyi dolgok, de a f.szom tele, h ezzel telik a napunk, h ilyeneken kell kiakadnom... merthogy nem egyedi eset, napi 5 jut ilyen kb. Mint a tegnapi Mikulás is. Átjött, hozott 2 aakkkora csokimikulást, amit csak a legnagyobbat a boltban lehet kapni, komolyan, egy nagy sütis tálba fért el (merthogy összetört) de ilyen gagyi szar csoki, bakker, venne egy kisebbet, de Bocit, v. Kindert, vmi minőségi csokit, de neeeeem, hiába magyarázom évek óta, h ezek szarok, ezek a csokik, gusztustalanok, nem csokik, hanem nugát bevonómassza, íze semmi, neeeeem, meg kell venni a legnagyobb, legfényesebb giccset, kínai szart, aztán csodálkozás van, ha a kutyának megy ki (én ugyan nem mérgezem a gyerekeimet ilyennel) v. 2 nap múlva összetörve köt ki a játék a kukában, merthogy ennyit bírt, többezer ft, nem baj, de szíp volt, meg nagy, meg csillogós, fényes, áááááááá. A másik fele: mért kellett ezt így áthozni? Mért nem lehetett egy zacskóba belerakni és dec. 5-én este, mikor jön a Mikulás, odacsempészni az ablakba???? Oké, ma éjjel ment el mama. Oké, látni akarta a gyerekek örömét. Oké, megértek én mindent, csak azt nem, miért is előrébbvaló a felnőtt önzése, akarata a gyerek érdekeinél, álmainál? Mért kell lerombolni azt az illúziót, h a Mikulás létezik? Anyámmal is évek óta küzdök ezen, h NEM, NEM ő vette azt a szaros ajándékot, hanem a Jézuska, Mikulás, etc. hozta, azt lehet mondani h az ő Jézuskája, akármije, de mért kell ezt kihangsúlyozni így h ő vette???? nem győzök magyarázkodni a gyerekeknek, mert én szeretném, ha hinnének, nem vagyok egy vallásos, szentimentális ember, de ezt szeretném megtartani, ezt a szokást, h a Jézuska, Mikulás, Húsvéti Nyúl hozza az ajándékot. és nem értem, velünk mért voltak képesek megőrizni a látszatot sokáig, és az unokáikkal miért nem? Öregkorukra agylágyulásban szenvednek, vagy mi? áhhhh

 

A bejegyzés trackback címe:

https://midianna.blog.hu/api/trackback/id/tr183428288

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anzán 2011.12.05. 15:28:54

Hát, én tökre megértem a kiakadásod; szerencsére az én szüleimet legtöbbször le lehet állítani a "túlzott jószándékról", ha nem is mindig. (Apukám pl. ha ő megy a lányokért, akkor egy kész "mozgóbüféként" funkcionál: visz nekik uzsira pogit, Kinder szeletet, üdítőt. Ellenben én "üres kézzel" szoktam menni értük: előtte uzsonnáztak az oviban és bírják ki hazáig. Na jó, nyáron szoktam nekik vinni vizet, de ennyi. :) Csajok meg reklamálnak, mi több, hisztiznek, hogy én miért nem vittem nekik Kinder szeletet. Hát azért, bakker, mert cipelem a saját melóhelyi épp aktuális cuccom - könyvek, jegyzetek, meg a gyerekek ovis szajréját, nehogymá' még mozgó büfé is legyek...! - szóval ilyenek mindenhol vannak....) Nálunk az vált be egyébként ebben a Télapó/Jézuska témában, hogy azt mondjuk nekik, hogy Karácsonykor az ANgyalka tesz a gyerekeknek a fa alá ajándékot, és mi is megajándékozzuk azokat, akiket szeretünk. (ez azárt is volt praktikus, mert úgyis látják, hogy pl. ajándékot veszünk a nagyinak, stb.) Tehát amit mi veszünk nekik, azt hozza az Angyalka a fa alá; hozzá szoktam nekik készíteni én is valami apróságot, amit tőlünk kapnak kézbe (pl. varrok valami plüssállatot, vagy idén egy tündéres mesekönyvet rajzolok nekik, ők is készítenek ajándékot a nagyszülőknek, és amikor megyünk át a nagyszülőkhöz, akkor a nagyszülők, egyéb rokonyok megajándékozzák őket. Így aztán a rokonok heppik, hogy a gyerek tudja, hogy ezt vagy azt tőle kapta, és a gyerekek is heppik, mert az angyalka meg hozott nekik a fa alá ajándékot. :)
süti beállítások módosítása