Lázban

2011.05.30. 14:07

Méghozzá koncertlázban. Najó, annyira nem, de igencsak szeretnék elmenni.

 

Ezt hallgatom épp, az új COF lemez (2010) és bejön : )) Hát tipikus Cradle, a szövegek is, zene is, néhol teljesen hagyományos heavy metal alapokra helyezve az extrém éneket, effekteket, dehát ezt már Dani is elmondta sokszor h ők tul.képp egy heavy metal banda. : )) Na, azért sztem az extrem metal jelző jobban illik, ha már skatulyázni akarunk : ) namindegy, szóval pénteken jönnek, mennék, mennék, nagyon mennék. De azért van pár dolgo, ami zavar. Egyrész szabadtéri rendezvény lesz. Namost én meg mán öreg vagyok ahhoz, h ha netán szakad az eső, szarrá ázzak. Egy kis zápor, zivatar hagyján, de másfél órát az esőben nem szivesen állnék. A másik bajom az ára. 10 rugó. De ha azt nézem basszameg, h kb. 8 éve SEHOL nem voltam, semmilyen koncerten, akkor... de egy bandáért kiadni ennyit... hááát... merthogy lesz sok banda, csak engem kurvára nem érdekel. vagyis de. van 1-2, ami igen. Kiváncsiságból meg még több, de az is zavar, h így olyan arcok is lesznek ott, akiket nemcsak a Cradle érdekel, és most én erre nem nagyon vágyom. Vagyis érdekes, normális arcok társaságára perszehogy, mindegy, h melyik bandát kedvelik. Igazából a kis fiatal 13 éves Cradle rajongókra se vagyok kiváncsi, ha ezt vesszük. Remélem, lesznek idősebb figurák is, nem bánnám, ha 1-2 régi haverral, volt kollegával összefutnék. Persze ha megismernek. Tul.képp épp ma gondolkodtam ezen. évekig próbáltam kitűnni a tömegből , különlegesen kinézni - asszem sikerült : ))) és nemcsak akkor, mikor koncerte mentünk v. bulizni, és kissé furán öltöztem, v. festettem magam, hanem hétköznap is. Mondjuk mindig is bolond voltam... és inkább olxan,a ki nem a divat tán megy, sokkal jobban tetszett az egyediség, és tetszik a mai napig. Csak az utóbbi években inkább elvegyülni szerettem volna, jelentéktelennek látszani - asszem sikerült hehe : )) Az önkifejezésem is a háttérbe szorult, kvázi nem is volt. Nem is voltam én magam sem, azonosultam a gyerekeimmel. Épp azzal, akit a szívem alatt hordtam épp v. kicsi volt. Meg persze globál is, az összessel. Olyan "anyukás" lettem. Öcsém anno ezt a kifejezést pejoratívan használta, lehet így is, de van ennek vmi normális jelentése is, vmi felemelő, hogy az ember a gyerekeinek él... De most úgy érzem egy ideje, h ki kell szakadnom a mókuskerékből, tegnap is majd megbolondultam, és nem is a kölkecek miatt, hanem az unalom, az egyhangúság, a sok ugyanolyan tevékenység, ami máskor megnyugtat, most idegesített. A férjjel való kapcsolatomon is gondolkodtam (tegnap rá is berágtam, szóval volt min agyalnom) egyszerűen nem tudom, most úgy érzem, kimerült ez is, hát v. kibírom vele, v. robbantok, egyik percben ezt gondolom, másikban azt. A megbecsülés meglenne, de vmi hiányzik már, vagy csak az hiányzik, h szerelmes legyek újra? Akár belé, akár másba? Hát rohadtul nem tudom. Néha teljesen úgy gondolom, másikpasival ugyanígy járnék, pár év max. én erre vagyok hitelesítve?? A leghosszab kapcsolatom 4 év volt, a mostani előtt, soha se volt több. Bár ez a leghosszab most, 6 év, de mások meg tizensok éve vannak együtt. Vagy csak nem találtam meg azt az embert, akivel TÉNYLEG tizen-huszonévig tudnék együtt élni? Mondjuk férjjel olyan, mintha 20 éve ismernénk egymást, mintha 20 éve élnénk együtt... Vagy csak elfáradtunk, kimerültünk? És nemsokára jobb lesz? Kiváncsi vagyok. valójában nem szándékozom semmit tenni, sztem férj nem is látja ezeket, nem is beszélünk róla, nem is akarok, se vele, se senkivel erről beszélni, csak gondolkodom, gondolkodom, érzések kavarognak bennem, vágyom vmi másra, ami kiszakít, ha csak kis időre is...

A bejegyzés trackback címe:

https://midianna.blog.hu/api/trackback/id/tr62943266

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anzán 2011.06.28. 20:15:03

Hát, most nagyon megörültem (bocsi :) ), hogy nemcsak én érzek így... Egy csomó mindent akár én is írhattam volna.
Kifejteném bővebben, de nem itt. :)
Holnapután vége a vizsgaidőszaknak; talizzunk, ha jössz fel Pestre!!!!!!! ;)

Midianna 2011.06.29. 23:39:01

@Anzán: Dejó, h előkerültél : )))))))))))))))))))))))))) írjál majd, meg perszehogy talizunk, fent leszünk 1-2 hétig majd a kölkekkel, csak még nem tudom, mikor : (
süti beállítások módosítása