Még mindig gyerekszáj

2010.12.31. 13:10

A. holnap lesz 2 éves : )) Mondtam neki h holnap lesz a szülinapja, lesz ajándék, meg torta. Először rávágta, h "Mejci" - azaz Mercinek lesz a szülinapja (novemberben volt, bakker, emlékszik rá!) majd mutatott be a belső szobába, h "ott" - és hát igen, oda vittük be M. tortáját, ott kapta meg az ajándékokat, stb... 

Majd közölte, h "Miszuszát!!! Ide, be!!" Mármint h a Mikulás bejön ide, és hozza az ajándékot. Na, ez is nagyon megmaradt benne ezek szerint. És asszem ezután a Mikulás mostmár mindig miszuszát lesz nálunk : ))) mint amikor L. mondta egyszer, h "sznákke" - ez snake, kígyó angolul, csak ugye a gyerek németes, elolvasta h snake, és így ejtette ki : D ez is sznákke marad asszem ; )

Mit akartam még? 

Ja, még A. gyerekszájait írni, mer elfelejtem.

Poa = Thomas, Bobob = Bob mester bé = béka, mo = motor (de ezt múltkor kimondta már h motoj : )) tra = traktor, elm = elment, jájoj, jájok = lányok, sziú = fiú, kissá = kislány, bá = bácsi, hija = szia, mamom = majom, macsta = macska, cica, minyá = cica, mijáú, tetén = tehén, vauva, tuta = kutya, papup = papucs, zokki = zokni, aggág, aggád = nadrág, eptiti, eptipti = repülőgép, helikopter, dédédé = dévédé, (állandóan minden dvd, ami vmi műszaki kütyü, múltkor kivett egy cd-t a szekrényből és berakta a szgép erre rendszeresített helyére, csak néztem, mint rozi a moziban, kábé 1-2 x láthatta, azannyát : )) meg a tévé tetején lévő dvd lejátszót is eléri nagyon pipiskedve, bekapcsolja, épp csak dvd-t nem rak be magának, pedig marhára szeretné, de ahhoz még nőnie kell kicsit : ))

A mondatait is bírom: elbújik, és közli: "Nin a én!" (mmint h nincs az én, magyarán elbújt : )) eldugja a nagy békát: "Nin a bé", "Én oda abba beje", "Én ajszi" (megyek aludni), "Memme hoj?" Anya, bee bibit! (anya kenje be a bibimet) "Én a épíí" (az építőkockával játszom, építek)

Kajakészítés ma megint felért egy idegbajos ámokfutással, az összes gyereknek félpercenként volt vmi nyígása, ez szorozva 3-al ugye belátható, h a 2 perces művelet (pl. hagymapucolás, húsösszevágás) 10-15 percig tart... és a halálom, amikor közben kell vmit hirtelen csinálni (pl. A.-t levenni a konyhaszékről, mielőtt fejjel bukik le, v. inni adni vmelyiknek demostazonnal) és ugye húsos/lisztes/hagymás/akármilyen a kezem, és azt ugye meg kell először törölni, mosni, áhhh, ezért utálok panírozni is, meg tésztát gyúrni, egyrészt utálom ha ilyen mancsos a kezem, másrészt tuti akkor történik vagy 10 halaszthatatlan dolog, ami azonnali beavatkozást igényel, hát egy idegbaj. 

Azért összejött vhogy a kaja, improvizáltam. biztos van vmi ilyen kaja, neve is, de én ezt most csak összedobtam, amit találtam itthon abból, husit kockára vágtam, hagymát, fokhagymát szintén apróra, ezt feltettem olajon pirulni, majd bele a husi, majd mikor megpuhult, bele egy konzerv paradicsomos bab + 1 kis konzerv paradicsompüré (elbírt volna mégegyet), só, bors, bazsalikom, összefőz, kész, rizst főztem ki hozzá. Mondjuk lehetne a neve Piedone egytálétel : ) de a fiamat is Piedonénak fogom eztán hívni, bekajált 2 adagot belőle, asszem ízlett neki : )

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://midianna.blog.hu/api/trackback/id/tr622550431

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aprika 2010.12.31. 13:54:56

Szia, Beku vagyok, ez vmi régi nick, de legalább nem kell regisztrálnom :).

A kedvencek közé vettelek, imádlak olvasni :).

A-nak előre is nagyon boldogat :). És Búék nektek!

Midianna 2010.12.31. 14:10:47

Köszönjük szépen : )))
Sztem a Beku-s nickkel tudsz ide is írni, legalábbis nekem nem kellett újra regelnem, hanem csak beléptem az Indapass-al : o
Boldog Új Évet Nektek is! : )

Aprika 2010.12.31. 14:17:08

Hát, nemtom, automatikusan ez jött be, nem bolygatom, ha neked megfelel :).

Midianna 2010.12.31. 14:18:32

@Aprika: Nekem aztán mindegy : ) Tudom h Te vagy akkor : )
süti beállítások módosítása