Gilbert szindróma

2012.03.27. 12:40

Ez van nekem. Ilyen franciásan flancolunk, bibibíííí : p Zsilber'-kór a rosseb egye. No, semmi különös, valószínűleg nem halok bele, csak oda kell figyelni arra, mit eszem. Anyagcserebetegség ez is, a májamból hiányzik egy enzim, ami bizonyos kajaféleségeket feldolgoz, ezért nem bírom a hagymát, nyers uborkát, zsíros, nehéz, paprikás ételeket újabban. Fasza, van már 1 diétázó a családban, most lesz mégegy, és tényleg, muszáj, mert vannak kaják, amiket egyszerűen képtelen vagyok megenni! A rohadt pörkölt és tsai, már az említésétől is rosszul vagyok! Szóval ezentúl 3 felé főzhetek, milyenjóez... És remélem, ennyi, esetleg némi ételallergia (vérvételre kellett volna ma mennem, de késő lett volna elindulni, nemtom meddig van labor, elfelejtettem, de 9-re értem volna oda, és nem mertem 40 km-nyi benzint reszkírozni, h esetleg elhajtanak a francba, h menjek vissza holnap, szóval holnap megyek, elindulok előbb.)

Meg ápr. 10-én hasi Uh, meg nőgyógyihoz kell bejelentkeznem, és nőgyógyászati uh-t is kérni, merhogy a hasi görcsöket okozhatja petefészekciszta is, hát remélem, olyanom nincs, csak a Zsilber, azzal elvagyok, elvileg alkoholt se szabad innom, há ezt nem ígérem ; ))) még csak most fogok elkezdeni igazán inni! A franc bele. Jelenleg úgy érzem, egy kurvanagy gödörben ücsörgök, és kurvára szeretnék kimászni belőle, és meglátni a napfényt, és kint is maradni!!! Mert innen ülve is látom néha a napsugarakat, ahogy kinézek, de sajna kievickélni nem bírok, mindig visszacsúszom. Egy jó motorozás pl. feldobna egy időre, határozottan : DD

A bejegyzés trackback címe:

https://midianna.blog.hu/api/trackback/id/tr994343296

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása