It's only just begun...

2011.04.28. 12:39

Ezt hallgattam tegnap (meg ma), Quorthonra emlékezve... mekkora fazon volt! A black metal kultikus alakja. Fiatalon halt meg : ( én jövőre leszek annyi, mint ő volt. Emlékszem, anno mennyit hallgatunk Bathoryt! Meg Metallicát, Iron maident, Helloweent, King Diamondot, Mercyful Fate-et, majd Cradle Of Filthet, Dimmu Borgirt... némelyiküket sikerült is közelről látni, khhm, van akit meg nagyon nagyon közelről : ppppp Hát erről ábrándozik minden 16 éves jány, h a kedvenceivel beszélgethessen, vagy egyéb : pp vagy legalább csak lássa közelről, ne csak a színpadon állva. Nekem megadatott ez, és rettenetesen boldog vagyok ettől! Igaz, az utóbbi időben a gyerekeim töltik ki a mindennapjaimat, de ettől még ugyanazt a zenét szeretem, mint 16 évesen, max. a kedvenc zenekar változik, de a műfaj nem : )) Röhögtem anno magamban, h mondták rám 15 évesen, h csak divatból hallgatok metált. Hát, nem hiszem : ) Ezt nem lehet divatból hallgatni! Legalábbis komolyan nem. Persze, biztos lehet, mint ahogy régen voltak elvakult Depeche Mode hívők is, meg voltak, akik divatból nyomták, de azt gondolom, a rock, a metal az a műfaj, amit nem érdemes divatból csinálni. Ez vagy szívből jön, és akkor életed végéig tart, vagy máshogy kár is vele foglalkozni. Mondjuk nekem könnyű volt: az alapok megvoltak, apám Beatlest meg Black Sabbathot meg Deep Purplet hallgatott otthon (már amikor jóanyám nem záratta el vele), így aztán én beleszerelmesedtem a keményebb műfajba elég korán. Na aztán h az én gyerekeim meg mire nőnek fel??? Hát, a kocsiban ugye nem gyerekdalok szólnak, hihi : )) Az előbb meg A. elaludt itt mellettem a földön a Metallica Batteryjére, ami a fülébe üvöltött : p persze farmerban, ingben, tehát tök kényelmetlen ruciban, át akartam öltöztetni, mielőtt megy aludni, csak még készült az ebéd, erre a gyerök meg bealudt előbb : o mindegy, bevittem az ágyába, majd eszik, ha felébredt. Apjuk szokta mondogatni, h ne csináljak már rockert a gyerekekből, dehát mondjuk nem is csinálok! AZ egy dolog, h mit hallgatunk a kocsiban, megjegyzem, M., aki 4 éves, szokott könyörögni, h a Márcsiztájmot (March on time -  Helloween) rakjam be, és énekli a refrént mindig... És A., aki 2 éves, meg a Stratovarius Hunting high and low-ját imádja, és nyomja, h "Hájenlooo" és közben headbangel : ))) hát most tehetek én erről??? ; ) És öltözködésben is: ami ma rajta van halálfejes kalózos kockás ing, mama hozta Németből. meg egy Thomasos farmer. na, ez nem rokkeres sztem... vagánynak vagány, de nem öltöztetem mini szegecses bőrdzsekibe a kölket, na, láttam ilyet, sztem gáááz... Azért a kopis meg vagány cuccok bejönnek, a lányokon is, L.-nek különösen jól áll a fekete mondjuk, M.-nek ellenben nem, neki nincs is, de kopis cucca viszont van (fehér és korallszínű).

Belegondolok amúgy, h 20 éve vagyok nagykorú. Ebből 11 évem tömény, kőkemény bulizással telt, majd terhes lettem L.-el. és azóta sorban jöttek : )  egy kortyot nem ittam (najó, hébe-hóba 1-2 korty sört nyáron, csak a tej kedvéért, mikor szoptattam : ))) bulizni nem is tudom, mikor voltam utoljára... talán 8 éve? Hú, de elmennék már, nyilván egyszercsak el is fogok, mégha kiröhög a sok tizenéves, akkor is, nyilván nem érdekel, öreg rokker nem vén rokker, jajj, nagyon vágyom egy tombolós bulira (mmint én nem tombolok, én csak nézem : )) és nagyon vágyom egy haverokkal (akik amúgy nincsenek) való bulizásra, sörözésre, és berúgásra! igen, ez kéne, na, azért tudjak magamról, de istenemre mondom, jó lenne picit kiszakadni a mókuskerékből. Tegnap elkezdtem : )) és ez még csak a kezdet, ugye : ))) vettem söröt, hihi a HB üveges épp akcijós, na, tegnap gyorsan benyomtam egyet (J.-nak is adtam egy pohárkával, na) de amúgy vasalás közben szépen lecsúszott, hmmm, fini volt : ) és esküszöm, iszom itt hétszámra a kávékat, meg szedem a gyógyszereket fejfájásra, nem használ, de lenyomtam ezt a sört, és elmúlt a fejfájásom!!!! : )) ú.h. ezután ebből rendszert csinálunk ; ))

 

A bejegyzés trackback címe:

https://midianna.blog.hu/api/trackback/id/tr832861714

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aprika 2011.04.30. 11:10:59

Mondom én, hogy menjünk bulizni :). Rockkoncertet nem vállalok, de iszogatni bármikor :). Én sem voltam 100 évem, mire lecsengett nálam a a terhesség-szoptatás 5 éve, a barátnőm -- aki már azt várta, mikor lehetek végre teljes értékű :) -- teherbe esett. Mondjuk tudtam, hogy így lesz...

Midianna 2011.05.01. 20:23:56

@Aprika: Mehetünk, mehetünk, mehetünk!!! Naná! Van vmi jó hely Pesten, ahol nem tuc-tuc szól és nem csak tizenháromévesek vannak? És nem csillagászati áron mérik a piát? ; ) Vagy a Sziget? Ott is van ilyen zene is, olyan is. na?? ; ))
süti beállítások módosítása