Ügyes

2012.04.06. 14:39

Kéne írni ezt a nyamvadt blogot, mer néha segít ám... csak ez a rohadt depi eléggé maga alá gyűr időnként, nameg küzdök a béna Gilbert-el, halál szarul bírok lenni, a hasam már nem görcsöl, csak nagyon minimálisan 1-1 kajaféleségtől, de ólmos fáradtság uralkodik el rajtam, kifáradok a legkisebb erőfeszítéstől is. Bár most javulóban, Marcival járok el sétálni, és már nem akarok utána meghalni a fáradtságtól, tegnap pl. tök fitt voltam : ))És Marcona Marcika is kezdi érteni a pórázon való menés miértjét és hogyanját, na, azért néha, ha vmi macska v. kutya szagot fog, majdnem beránt az árokba, tisztára Frakk meg Károly bácsi szindróma : ))) 35 kg a kutty, ez csupa izom (najó, kis háj), múltkor mértük. Terápiás kutya lett amúgy Marcus, nekem a depi ellen, meg h ne üljek egész nap a gép előtt, és gondoljak arra amire v. akire nem szabad : (

Amit dokumentálni akarok mindenképp, az viszont az, h Albi hétfőn belekakilt a nagywc-be!! Igaz, előtte vagy félórát elszuttyogtunk a wc-n való ücsörgéssel, semmi eredmény, foglalkozott mindennel, csak azzal nem, amivel kéne, pedig láttam rajta, h jött az inger neki többször is, na, meguntam (amúgy simán lehet h Én vagyok türelmetlen) benyomtam a Mikroklistet neki, majd egy negyedóra múlva kb. mondta, h akkor most ráül a wc-re, nem pelusba akar. És lőn, a wc-be nyomta a nagy kakát : )))) talán ezzel vmi elindul, oldja a szorongását, h látta, semmi iszonyú nem történt, csak kakilt, integettünk a kakának, majd lehúztuk. Utána Albi boldog volt, és büszke magára (persze jóóóól megdícsértem, és kapott egy Kinder tojást, már hetek óta szeretett volna egyet).

Én meg holnap bulizni mennék, erre olyan taknyos vagyok, mint a fene, ilyen vízszerű izé jön az orromból, váááááá :@ Jön a Húsvét is, na, semmit nem csináltam még, sokmindent nem is fogok, oks, ablakot meg kéne pucolni belülről (kívülről minek, mingyá esik) de azt amúgy is, porszívózni dettó. Piros tojást hótziher, h nem festek, pedig idén várható pár locsoló : )) na, nem hozzám, a lányokhoz jönnének. Majd veszek ilyen csoki tojásokat, oszt csók. A mai tojásárak mellett még jobban is járok : p

 

A bejegyzés trackback címe:

https://midianna.blog.hu/api/trackback/id/tr224367909

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása