Faszságok

2012.05.07. 09:52

Tegnap anyáknapja volt. Kisbetűvel. Vhogy ez is olyan már, mint a karácsony, húsvét v. szülinapom, v. akármi, mint minden nap, annyit nem kapok, h 'heló anya', v. rohadjak meg, mindegy, nem számít... Lucáéknak ma lesz az anyáknapi műsor (szakad az eső, én a fehér nacimat akarom felvenni pedig, mert az megy a kék blúzomhoz, amit kiválasztottam), az oviban meg csütörtökön lesz a banzáj. Albiéknak 5-kor, Merciéknek 6-kor. Namost ezen én mertem kiakadni, és húzni a számat, h így, egy napra rakták a kettőt, merthogy hazamenni így Albival nem nagyon lesz idő, akkor meg ottmarad Merci szereplésén is, ami nem lenne baj, ha nem 3 éves kiskrapekról lenne szó, aki valszeg nem fog tudni végigülni kussban fél-3/4 órát, hanem rohangászni szeretne majd, meg dumálni, de nem baj, én vagyok a szaranya, h mért nem nevelem meg a kölkeket, és h nem lehet a kedvemre tenni, mert direkt csinálták ám így, h sokaknak akkor a tesó is ott lesz, de könyörgöm, a tesóknak szól az anyáknapi műsor, vagy az anyáknak?????? Mert ha nekem elkezd rohangászni meg üvölteni, mert nem rohangászhat a másik épp nem szereplő gyerekem, nem tudok ám a másik, épp szereplő gyerekemre figyelni, ez senkinek nem jutott eszébe???????????? Nincs mindenkinél nagymama, férj, testvér, nagynéni akárki, aki vigyázzon a másikra!!! mért kell kibaszni a jóemberrel??? vagy tényleg én vagyok az örök elégedetlen, akinek semmise jó? lehet. Ja, és nem is ez a baj, hanem az, h ezt el merem mondani. De vége, többé nem nyitom ki a számat, csak mosolygok majd mindenen, mint a többi birka, idióta szőke hülyepicsa, ezt kell??? Basszus, dehogyis fogok. Inkább leszek egyedül egyéniség, mint birka...

A bejegyzés trackback címe:

https://midianna.blog.hu/api/trackback/id/tr994492868

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása