Gilbert vagy nem Gilbert

2012.05.07. 10:36

És most reggelizek : ) az a helyzet, h muszáj ennem. Közvetlenül nem tudok felkelés után, de pár óra múlva muszáj, mert a múltkor is már annyira rosszul voltam, h hányingerem volt. Le kellett gyűrnöm pár falatot, és jobban lettem. Szóval a Gilbert miatt rendszeresen kell ennem, most oda kell figyelnem erre. Vannak napok, mikor nem gáz, h délben eszem először, v. du., de többnyire ennem kell délelőtt, így jobban vagyok. Viszont. a gasztrodoki aszonta most meg, h nem a Gilbert miatt van csomó panaszom... dehát akkor mitől??? És mit egyek? és mit ne egyek? tapasztalgassam ki... na, kösz... hát ezt csinálom, a lisztérzékenységet kizártuk, valszeg rákos se vagyok (csak kiderült volna már), Chrohn beteg se (ezektől féltem leginkább), a Gilbert kiderült, meg a kálium felszívódási zavar, meg doki szerint vmi epebetegség (de mi? epekövem nincs, vesekövem nincs, csak egy vesecisztám, ami nem okoz semmilyen tünetet, teendő nincs vele, csak évenként kontroll - pénteken voltam az urológián, h szakember is megnézze). Az ételallergia tesztem tök negatív, még az is, amire tudom, h allergiás vagyok... itt kezdtem el hangosan röhögni... doki szerint pedig vmi ételallergia is lesz, csak tapasztaljam ki, mire... + vmi más felszívódási zavar, 21-én megyek kifújásos tejcukor vizsgálatra, de van egy tippem, h nem vagyok tejcukor-érzékeny...

A hagyma, paprika, paprikás ételek, nyers uborka, savanyúságok, tartósítószeres felvágottak (virslit, párizsit nem bírok enni hónapok óta, mert rosszul vagyok tőlük) tiltólistásak, ezeket már tudom. Bár múltkor ettem kis újhagymát, pár karika erőspaprikát nyersen (nem egy nap, egy nap csak egyfélét eszem új dolgot, h kitapasztaljam, mitől vagyok rosszul) és nem volt baj : ) Tegnap ettem pár kanál bablevest, füstölt csülökkel, és ennyi se volt gáz. Beszedtem egy kúra probiotikumot, ez is használhatott már, + szedek allergiára gyógyszert, az is jó. Most az asztmám is súlyosbodott, néha nem elég 1 puff, 2 kell, de kordában tartható. Csak ez a rohadt fáradtság, ez ne lenne!! ez pedig a Gilberttől van, ezt mondta a doki, de h mit lehetne ellene tenni?? Múltkor is megjött, és 3 napig alig bírtam felkelni, totál kikészültem, attól, h megjött!! teljesen legyengítette a szervezetemet. Hát ez így nem buli : /

A bejegyzés trackback címe:

https://midianna.blog.hu/api/trackback/id/tr14492964

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása