Mikor?

2011.12.09. 14:12

Mikor jön el az a idő, amikor letehetek bármit úgy bárhová, h a gyerek(ek) nem rontanak rá azonnal, h megnézzék, kézbevegyék, összetépjék, leejtsék, öszevesszenek rajta???? Mikor??? Már rettentő mód unom, h kikészítek vmit, h viszem magammal (itthon ne hagyjam) v. csak leteszek vmit vhová, és azonnal rohannak oda és elveszik, megnézik, ill. vennék, néznék, én meg szólhatok rájuk, h nemá, mit piszkálod már a csekkeket, hivatalos papírt, kajás edényt, forró vizes bögrét, akármit. Ha boltba megyünk, dettó, mindent meg kell fogni, levenni a polcról, ááááááá és van olyan gyerek, igenis van, láttam, h nem piszkálja a cuccokat, hanem áll az anyja mellett és nem nyúl semmihez. Hát nekem 3 nem ilyen jutott...

Ez ma mondjuk nem az én napom, megjött (háhá, igazi boszorkányok teliholdkor menstruálnak ugye : D) türelmetlen vagyok, fáradt, fáj a hasam, és akkora, mint egy lufi : / Egész nap döglöttem, vagyis délelőtt, najó, főztem, mostam, de csak olyan félgőzzel...

Most az előbb meg megégettem a kezem forró vízzel, még jó, h A épp nem jött utánam a konyhába épp, és nem állt a kezem alá, ahogy szokott : /

Mindjárt indulhatok L-ért, zenesuli, A-t viszem magammal, előtte még a postára be kéne szaladni. Holnap meg Karácsonyi vásár, megyek árulni : ) hát remélem, nem lesz hó, ónos eső, jég, szél, eső, hideg, homokvihar, akármi, remélem, nem fagyunk sz.rrá...

A. meg ma először maradt ott oviban 10 percre, leléptem : ) eleinte nyekegett kicsit, h de ő sírni fog, meg jön velem, de mondtam, h mindjárt jövök. Hát még egy jóóó 20 percet kukkoltam a folyosóról, uis belestem, láttam, h elvan, nem zavartam : ) aztán amikor kijött, elkezdett keresni, óvónéni visszavitte, h nézzen ki az ablakon, h hátha jövök e már, én meg odamentem gyorsan az ajtóhoz, mintha akkor jönnék és akkor volt öröm : ) hétfőn több időre lépek le, szépen lassan szokjuk az óvodát, h januárban tudja majd, hová megy, mi lesz.

Előbb meg fogja a Memmét a karjában a kölök, de úgy tartja, mintha szoptatná, a pólója is kissé felhúzva, kérdezem:

- Mivan, Albi, szoptatod a memmét? A fiúk nem tudnak szoptatni, csak a lányok!

Erre A.: - De én tudok : ))))

A bejegyzés trackback címe:

https://midianna.blog.hu/api/trackback/id/tr703450847

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása